bukti SIAL

hati aku tergerak mahu membuka butiran diri mukabuku kawan dia. ternyata ada sesuatu di situ. gambar yang tidak menarik untuk aku lihat, boleh aku katakan caption yang di tulis di situ buat jiwa ini beremosi membara mahu menikam dia!! SIAL!!

memang dari dulu aku menyangkal kata hati ini bila dia beritahu dia bukan seperti lelaki lembut lain yang berperasaan pada lelaki sejenisnya. aku ia kan kata-kata itu sampai aku sendiri melihat bukti yang aku fikir dia sudah menipu aku. tidak mengapa, aku mahu tahu dari mulutnya sendiri. 

hati aku mula ragu-ragu dengan kesempatan yang dia ambil. benarkah dia ikhlas ataupun sekadar mahu memperalatkan aku. entahlah. jiwanya sukar dibaca. aku mula membenci dia kembali seperti dulu. bukan kerana bukti yang aku lihat sendiri tapi kerana aku mula meragui keikhlasannya berteman dengan aku.

memang pisang sudah berbuah dua kali, aku tak pernah serik. 

kecewa. memang ya. tapi aku cuba mahu lupakan dia mulai saat ini. mungkin masih boleh berteman tapi bukan seperti dulu. maaf jika aku mula menjauhkan diri dan beremosi dengan kau nanti. mungkin kau harus disedarkan, memang kau masih tidak matang sebenarnya.

sudah! sakit hati bercerita tentang dia. memang kau @%#^!(*@

No comments:

Post a Comment