K A U

Tadi aku buka page kau, nampak gambar terbaru kau. muka kau macam ada simpan sesuatu, nampak sedih dengan senyuman yang sangat palsu itu. kau ada masalah? teringin aku mahu dengar kau bercerita tentang masalah kau, tapi aku bukan tempat kau mengadu. tak mengapa..

kau,
aku sangat-sangat rindu kat kau. macam mana aku mahu gambarkan rindu ini ya. Aku sentiasa berdoa kau juga merindui aku. hari tu, kita bertembung. muka kau nampak penat dan tak bermaya. mata aku lihat kau ego, mata hati aku lihat kau seperti sedang dilanda masalah. kenapa?? 

hari tu, aku tak puas tatap muka kau. mungkin pertembungan kita hanya sekejap cuma tapi cukup bila kau menyapa. hati sudah berbunga. 

kau,
aku ada hadiah mahu bagi kat kau. aku harap kau suka dan terima dengan gembira. aku mahu kau tahu aku betul-betul sayangkan kau. kau buat aku sentiasa tersenyum melihat telatah kau. aku tak kan lupa kenangan terindah kita bersama. 

kau,
aku cuma berharap, tepukan sebelah tangan aku ini berbalas dengan tepukan sebelah tangan kau. aku sangat berharap, dalam harapan aku pasrah dan hanya menyerah. 

aku mula c i n t a kau :'(

terlalu pantas masa berdetik. terlalu cepat memori semalam beredar digantikkan dengan memori baru. memori semalam takkan seindah memori hari ini.

moga perkenalan ini kekal selamanya..

No comments:

Post a Comment