perginya seorang sahabat : AMIRUL MAZLAN

Semalam 30/9/2012 perginya seorang insan bernama AMIRUL MAZLAN menghadap ilahi. pemergian beliau memberi kesan kepada seluruh warga ASWARA dan teman-teman rapatnya. sesungguhnya beliau sangat baik dan happy go lucky. 

:'(

aku ingat lagi pertemuan kami yang pertama ketika aku mencari pelakon untuk projek iklan aku bersama teman. dia junior pertama yang berlakon untuk iklan kami. di situ pertemuan dipertemukan. dia seorang yang suka tersenyum dan tutur katanya lembut. aku senang berkerja dengan beliau.

tidak ku sangka, dia pergi dahulu menghadap ilahi ketika para pensyarah sedang berhempas pulas menggilap bakatnya. YA, dia memang seorang yang berbakat. seorang pelakon yang talented dan pengarah yang bagus. 

AMRUL atau nama manjanya di ASWARA MEI YO, pergi memberi kesan hebat pada kami semua. apa tidaknya malam terahir teater TRAJEDI SALMAH kali terakhir aku melihatnya. paginya itu dia pergi meninggalkan kami. sesungguhnya tuhan lebih menyayangi dirinya.

kawan, semoga kau ditempatkan di tempat orang-orang beriman dan aman di sana. insyaallah, kita akan bertemu kelak bila tiba masanya nanti. kawan, pemergian kau tidak direlai oleh kami semua namun jika ini suratannya kami REDHA. moga kau tenang di alam baru kawan.

AL-FATIHAH untuk sahabatku AMIRUL MAZLAN


2 comments:

  1. Innalillah..
    Dia sakit apa kak?

    ReplyDelete
  2. al-fatihah... beliau accident motor di federal highway..

    kepada nya kita dtg, kepada nya juga kita kembali..

    ReplyDelete