Mohammad Hadi Putera

Kali ini entri aku lebih kepada orang yang aku minati. SIAPA..

Mohammad Hadi Putera

kini bergelar pelakon lelaki terbaik dan seorang bapa kepada Zara Adelia..Adi Putra.


kenapa entri kali ini bercerita tenang dia? Adi putra yang semakin hangat dibual bicarakan oleh gadis-gadis remaja dimana kisahnya tentang kehenseman lelaki yang berasal dari singapura ini.

tidak dinafikan Adi putra ada rupa paras yang menarik, sememangnya aku bukan tergila-gilakan dia tapi lebih kepada meminati pemikiran dia dan perwatakkannya. bila berbicara tentang rupa, dia sangat kacak dan mempunyai daya tarikan. lihat saja bibir dan matanya ada tarikan di situ. 

sememangnya Adi putra TASTE lelaki idaman aku. bukan saja luaran tapi pemikirannya yang matang. bagi aku, dia suka membincangkan tentang sesuatu yang penuh pengisian bukan kata-kata kosong. lihat saja dirinya yang pendiam dan bercakap bila perlu buatkan dirinya istimewa berbanding artis lain.

aku ada satu impian, aku berharap dapat mengacara berduet dengan Adi putra dalam satu rancangan TV membincangkan tentang dunia wanita dan lelaki. rancangan TV dimana temubual oleh profesional. rancangan ini lebih kurang rancangan temubual PRIMADONA dan NONA.

impian itu boleh tercapai jika ada rezeki, usaha dan doa. jika anda baca, anda ketawa silalah kerana ketawa anda adalah semangat aku untuk terus mencapai impian ini.

Insyaallah..


lelaki yang bergelar ayah ini, penuh dengan kasih sayang walaupun kata isterinya dia seorang lelaki yang garang dan tegas. setegas-tegas lelaki itu ada lembutnya bila dia melihat anaknya. #LOVE 


so cute. aku saja upload gambar ni untuk berkongsi dengan kalian. jika tidak suka membaca entri ini dan melihat gambar-gambar ini, sila pergi jauh-jauh dari blog aku. jangan menghina atau mengejek kerana setiap manusia itu dicipta mempunyai rasa yang berbeza.


ZAINAL ARIF dan WAHYU



sehangat asmara yang hangat ditayangkan di Astro mustika HD. cerita yang di adaptasi dari novel sehangat asmara yang di visualkan dan dilakonkan oleh Adi putra bergandingan dengan Rita rudaini. novel yang paling aku gemari pada tahun 2004 dan drama yang paling dinanti-nati tahun 2013. 



cinta qaseh yang ditayangkan di TV3 juga menarik perhatian aku untuk terusan menonton. lakonan Wawa zainal, Adi putra dan Sharizal jazle.

bukan aku menonton satu cerita kerana Adi putra atau artisnya, tapi dari segi kisah kehidupan manusia yang ada disekeliling kita. kata mama, benar kedua cerita ini ada kisah benarnya. setiap cerita itu rapat dengan kehidupan sebenar.

kadang-kadang cerita melayu ini bodoh kadang-kadang ia menarik walau nampak bodoh.. apa-apa pun bagi aku sebodoh mana cerita melayu itu, ianya tetap dalam kelompok industri malaysia dan aku tetap menyokong filem dan drama melayu. nak kata aku bodoh, sukahatilah..

menilai bukan dari sudut ceritanya tapi dari sudut moral dan nilai valuenya..

Assalamualaikum..

#ADP_Adiputra #1Hotlovers

No comments:

Post a Comment