KEMBALI KE SEKOLAH

"horeee.... esok dah start kelas" erk???

dah 2 minggu cuti raya, so esok time to study. esok 1st class cik rosman BANGSAWAN I. ramai orang tak suke sebab cuti dah habis, tapi pada aku..aku happy sebab dapat kembali belajar. kalau boleh aku nak cepat-cepat habis belajar, aku nak capai impian aku.

♥ sinematography class.. miss dat class :)

"eleh aku tau ko ada motif..."

haha. sejak aku belajar kat ASWARA, aku happy sangat. sebab kat sinilah dunia aku, minat aku kat sini. dannnn..... aku tak sabar nak start kelas esok sebab leh jumpa si dia. orang yang aku minat :) *kan betul bermotif, sebab tu happy semacam je. HAHAHAHA!!!


:) takpe walaupun cuti habis, tapi raya tak habis lagi kan. sebulan kita beraya. 

kepada kawan-kawan :

sesiapa yang buat rumah terbuka, AJAK aku ye..
kalau makan free aku akan DATANG punyeeeeee...

WELCOME BACK TO COLLEGE :)


untuk abang amad :

bila mahu wat rumah terbuka???
nak datang beraya nie...
MISS U :)

*pasal jurukamera yang meninggal kat somalia, aku ucapkan TAKZIAH pada ahli keluarga magsa. pada jurukamera diluar sana, jangan serik untuk terus melakukan kerja anda okeh*

No comments:

Post a Comment