OPEN HOUSE RAYA

bersama erul :)

aku pergi open house umah erul..eh silap kat dewan..
masuk je dewan, ramai sangat orang..
makan-makan, lepak dengan budak-budak aswara..

erul mana??

mamat tu sibuk layan tetamu, takpe..
aku dah nak balik, tangkap gambar dengan dia..
seronok seh!!!
yang penting dapat duit raya :) HAHAHAHA!!

bersama teman di MPAJ

-makan time -

open house umah amar baharin :)

time beraya umah amar, aku tak berapa nak teruja sangat..
SEBAB..
dia kawan adik aku, aku pun tak kenal dia sangat..
kalau REMY ISHAK memang aku sangat-sangat teruja.. HAHA!!
apa yang seronok di rumah amar adalah..
(flashback)
masa sampai semua malu-malu nak masuk..
SEBAB APA??
sebab ramai sangat artis...
bila dah masuk duduk pulak sebelah meja eera fazira, ummie aida, didie alias dan ramai lagi artis..
aku agak teruja melihat mereka,
tapi buat-buat cool je.. hehehe!!
tu je :) ENJOY

bersama amar dan kawan-kawan :)

No comments:

Post a Comment