LUAHAN HATI

luahan hati kali ini lebih kepada emosi yang kurang stabil dimana emosi aku sering berkecamuk dengan terlalu banyak perkara tanpa aku tahu dimana kunci penyelesaiaannya. masa makin hari makin meninggalkan aku, pergi bersama angin tanpa berpusing ke belakang kembali. aku menghintung hari. membiarkan masa lalu pergi meninggalkan kenangan indah dalam kamus hidup ini.

emosi ini sering berubah, sebak, sedih berlegar dalam emosi menjadi hati tidak tentu hala. apa yang pasti emosi ini ikhlas aku rasai. masa membenci aku, pergi begitu laju tanpa aku mampu mencipta kisah indah antara aku dan mereka. ketika aku menaip kata-kata yang aku utarakan sekarang ini, hati aku sebak, rindu. aku tidak mahu melangkah ke hari esok.. 

Keluarga terCinta ♥
terlalu lama tidak aku pulang ke rumah, rindu pada keluarga. bila melihat tanggungjawab pada diri sendiri dan kerja, aku akur jika ini yang ditakdirkan. mungkin kerana kerja aku hampir abaikan keluarga. aku rindukan mereka. sebak..

keluarga yang terlalu banyak bersabar dengan kerenah aku, terlalu banyak berkorban untuk mendidik aku, terlalu menyayangi diri aku, terlalu banyak pengorbanan oleh mama dan abah untuk membentuk aku lebih maju. begitu juga adik-adik yang sering menghiburkan hati aku. aku terlalu cinta kalian. tiada siapa mampu ganti tempat kalian dihati aku. 

S.A.H.A.B.A.T
tidak dinafikan sejak kalian muncul dalam hidup aku, hidup aku makin gembira. sentiasa buat aku terhibur dengan telatah kalian. ya SAHABAT. sahabat sehingga akhir nyawa. insyaallah jika diizin tuhan. aku mulai kenal erti sahabat sejak aku kenal kalian. susah senang masih kukuh bersama. ya masa terlalu mencemburui kita, sekejap rasanya kita berkenalan kini kita hanya menunggu masa berpisah.  bila perpisahan berlaku aku harap kalian tidak lupa akan aku, sesungguhnya kalian tulang belakang aku dalam meneruskan perjuangan di ASWARA.

kak wa : lepas tamat pengajian, pasti aku tiada siapa untuk meluahkan rasa hati. kita ada perasaan yang sama. aku berterima kasih kerana kau sudi mendengar luahan aku yang kadang kala memuakkan.. semoga kau berjaya nanti. jenguk-jenguk aku ya :"(

ada : walaupun mulut kau bising tapi itu yang akan aku rindu nanti. sunyi bilik tanpa jeritan kau. kau buat aku sering tersenyum walaupun hati aku sedih. terima kasih :'(

ain : aku kenal kau lebih awal, aku hargai pertalian persahabatan kita. walaupun aku tak pernah beritahu yang kadang kala aku sentap dengan kata-kata kau, aku tetap tersenyum. terima kasih sebab sentiasa disisi aku :"(

pinky : ya dulu kau benci aku kan. aku berterima kasih sebab kau sanggup jadi kawan aku biarpun ada kisah dulu. walaupun sikap kau keanak-anakkan tapi itu yang menaikkan kebahagian kita bersama. sikap kau jauh berbeza dari pikiran kau. aku kagum. terima kasih masi sudi terima aku :'(

T.E.M.A.N

memang terlalu awal perkenalan kita, sejujurnya dulu aku cukup BENCI pada kau tapi benci itu bertukar menjadi sayang. sayang sebagai teman, sahabat. tidak dinafikan aku pernah kehilangan seorang teman baik seperti kau. aku selesa dengan kau, aku suka mendengar cerita kau, aku tersenyum lihat gelagat kau, aku suka perang mulut dengan kau. aku sayang kau Farid. aku akan rindui ketika kita berkerjasama di set shooting. jika diizinkan allah swt aku berharap perkenalan ini sampai bila-bila.

jiwa aku mudah tersentuh, mudah menangis. aku akan menangis untuk kalian jika aku kehilangan kalian. sayang aku benar-benar ikhlas untuk kalian. terima kasih kepada SAHABAT dan TEMAN kerana wujud dalam hidup aku juga keluarga yang terlalu aku cintai.

jika ada keizinannya, akan bertemu semula kelak. insyaallah.. terlalu sayang kalian.

No comments:

Post a Comment