KOSONG bersama SAHABAT ingin aku katakan I LOVE YOU

KOSONG
Lagu nie aku menggambarkan perasaan aku ketika ini yang kosong setelah apa yang berlaku. sangat kosong, kosong.. kosong tanpa apa yang indah untuk aku kenangkan. aku tawar hati dengan semuanya. Life must go on Baby :) YEAH!!! aku terus melangkah dengan semangat baru, semalam sudah mati, hari ini hidup untuk hari esok..

SAHABAT
aku dikelilingi sahabat yang perbagai ragam, pelbagai sikap namun aku selesa dengan sahabat yang datang pada aku. aku bersyukur masih ada sahabat yang mahu bersama aku meneruskan perjuangan bersama-sama. terima kasih kalian. sahabat yang PALAT, aku bersyukur kerana berkenalan dengan kalian. sesungguhnya aku berlajar sesuatu dari kalian, belajar untuk terus kuat menghadapi dugaan sahabat seperti kalian yang PALAT. pada sahabat yang sentiasa bersama aku susah senang, aku bahagia disisi kalian. tiada kata yang mampu aku luahkan melainkan terima kasih sangat-sangat. biar allah swt yang membalas budi baik kalian.

I LOVE YOU
dalam diam aku menyukai seseorang dan lagu ini ditujukan olehnya. seseorang yang baru muncul dalam hati aku. bukan kau Yazzid tapi seseorang yang baru. Oh YA tentang Yazzid, aku pernah suka kau dulu tapi suka bukan CINTA. kini perasaan tu dah tiada, jadi jangan perasan jika kau masih rasa aku suka kau. OKEH!! kepada awak terima kasih muncul dalam hidup aku walaupun hanya sekejap cuma. terima kasih :)

Lirik I LOVE YOU,
Mungkin kita pernah rasa tentang cinta,
Yang takdirnya bukan untuk kita,
Mungkin ini adalah cara meluah cinta,
Tanpa berkata atau berpandang mata,


I’m sorry but i love you,
I’m sorry if i miss you,
Even if i can’t have you ,
You know i’ll always be there for you,


Mungkin aku mencintaimu walaupun engkau tak pernah tahu,
Mungkin aku mencintaimu tanpa lelah atau pun jemu,
Mungkin kita tak bersama di takdirkan,
Tak mengapa asal kau bahagia,


Biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu,
Biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu,


I’m sorry but i love you,
I’m sorry if imiss you,
Even if i can’t have you,
You know i’ll always be there for you.
I’m sorry but i love you..

No comments:

Post a Comment