twitter aku telah di reply oleh Adi Putra

reply twett dari Adi Putra

lebih jelas ;)

okeh aku sangat teruja bila abang Adi Putra reply twett aku, yela bagi aku dia artis popular kot. lagipun aku memang minat giler babi kat dia. Remy Ishak yang aku puja-puja tu pun tak pernah reply twett aku, Retwett pun tidokkk!!! so thanks pada abang Adi Putra sebab sudi reply twett saya ;) taktik saya menjadi ;)

so lepas nie target nak reply twett @ Retweet dari Aqasha, Aaron Aziz dan Remy Ishak. dah lama tak borak dengan abang amad. kalau abang Remy baca, saya hanya nak tahu satu jawapan je, masih kenalkah abang pada saya??saya sentiasa menyokong abang, jaga kesihatan ye dan makan banyak-banyak.. abang Remy kurus sangat :( gud luck ;)

hope kita akan berjumpa lagi ;) bahagia kejap ;)

No comments:

Post a Comment