Teater "JETI"


semalam bersamaan 31 Jan 2012 telah berlangsung teater Ekpresi "JETI" arahan syafiq dip teater tahun II. disebabkan dia kawan aku, aku pergi menonton untuk menyokong dia. walaupun pengarahannya masih baru, namun ia tetap menghiburkan. walaupun ada masalah yang timbul semasa pementasan berlangsung, namun ia dapat di handel oleh krew teknikal. pape pon gud job syafiq.

pasal teater JETI ni berkisahkan tentang seorang perempuan yang menunggu kepulangan suaminya di JETI sedangkan suaminya sudah mati. aku tak mahu sentuh bahagian lakonan sebab aku pon tak pandai berlakon. walaupun aku belajar untuk menghandel pelakon, namun aku belajar untuk filem tak sama dengan teater.



pape pon lakonan Akhmal Nazri dan Adeeq Amelyna sangat menghiburkan. pelakon pembantu yang lain iaitu, Mie Yo, Anip Latip dan Sharifah NorDiana. mereka masih baru dalam dunia teater jadi lakonan yang fresh ini boleh dipertingkatkan lagi. Gud Luck kawan-kawan semua.

nak tengok gambar semasa pementasa, lihat bawah :-



nak tengok banyak lagi gambar??
tengok di facebook aku k :)
search: eeka azmi

2 comments:

  1. style eeka....ada shot yg cantekk laee x utk gambar aku....???

    ReplyDelete