Shooting Trailer Bangsawan

assalamualaikum..

Rabu lepas aku bersama team Kilang Skrip Production telah selesai shooting trailer untuk bangsawan Seri Teri Buana yang akan dipentaskan bulan jun ini. 

inilah hero bangsawan 

trailer yang kami buat menggunakan green screen, nak tengok hasilnya? nantikan ye. teater bangsawan yang kami pentaskan menceritakan tentang bagaimana Singapura dibuka. bagaimana ya? mahu tahu.. perlu datang menonton.

sesi make up antara Ratu Jawa dan Permaisuri Temasik

sound check

reherseal dulu sebelum shoot.. Seri Teri Buana

aku tak tahu nak cerita apa lagi, apa-apa pon hope korang enjoy dengan cerita aku yang tak berapa best nie ok :) nanti akan aku update tentang bangsawan nie bila sudah hampir hari pementasan. pada kalian yang ingin datang boleh contact aku. akan aku beritahu semua info :)

ASWARA melangkah ke hadapan bersama tradisi :)

1 comment:

  1. bestlah sys eeka . buatlah lagi post pasal akhmal nazri :D

    ReplyDelete