life in aswara

Luangan masa seketika buat aku menarik nafas lega. Baru ketika ini aku mampu berblogger semula kerana urusan pembelajaran telah selesai aku lakukan. ape yg ingin aku kongsikan, adalah sebuah kehidupan baru didunia yg baru. ASWARA tempat ku tuju mencari cita-cita nan 1. bagaikan tidak percaya yg aku melangkah ke ASWARA tanpa berbekalkan apa2 berbanding mereka semua. namun ku gagahi dengan usaha supaya segala yg di cita termakbul. Pada kamu semua yg membaca, doakan aku supaya aku mampu berjuang dalam dunia seni yg penuh pancaroba. apa yg pasti kedua2 kaki ku sudah melangkah msk ke ASWARA, dan aku perlu percaya atas usaha aku mampu BERJAYA.

Sudah 2 minggu aku berada di ASWARA. segala yg aku lalui ketika itu buatkan aku semakin bersemangat untuk belajar. tahun 1 sem 1 aku amik mata pelajaran wayang kulit I, asas lakon, BI, Caklempong, Sejarah & falsafah seni, Pengurusan produksi I, Aspresi Filem I dan Pengarahan I. jadi sesungguhnya aku benar2 teruja dengan pembelajaran pertama ini. apa yg aku ingin lakukan adalah yg terbaik supaya aku mampu setanding mereka. 

sampai disini saja pengenalan aku utk kalian semua. sehingga berjumpa dilain masa. babaiiiii...

No comments:

Post a Comment