Surat tawaran ASWARA

Hah sebagaimana yg korang tahu, aku telah ditawarkan belajar di ASWARA. so skang nie aku nak tunjuk la surat tawaran kat korang kan. Bukan nak menunjuk-nunjuk tp sekadar berkongsi kegembiraan aku dengan korang semua. Kat bawah nie aku lampirkan gambar untuk santapan korang. Hehe!! Tengok baik-baik k.


Jadi bermulalah perjalanan seni aku. Mana-mana yg tak tahu tentang aku,aku nak bgtau korang. Aku nie pencinta seni perfileman. So kira nie batu lonjakan untuk aku mencapai impian aku sebagai pengarah filem. So, korang yg membaca blog aku nie.. doakan kejayaan aku k. Aku mengharapkan permulaan pembelajaran aku ini akan berjaya hingga tamat pengajianku. Amin..

Diploma Filem dan Video. Aku dah rancang, Final projek aku nanti aku nak remy ishak jd pelakon aku. haha!! Gerek kan.. :)) Tq kepada sesapa yg sudi membaca. Teruskan menyokong saya k.

No comments:

Post a Comment