Assalamualaikum :)


Obsesiku dari Aqasha

First time dengar lagu nie, macam entah pape. dua kali dengar seronok pula, sweet je :) Lagu ini aku adaptasikan menjadi filem pendek untuk kelas Bengkel Produksi II. aku buat satu cerita romantik komedi, jarang aku buat cerita berunsurkan komedi, sebab aku bukan penggemar cerita komedi. kebanyakkan cerita yang aku buat dulu lebih fokus pada romantik yang serius dan islamic. namun aku cabarkan diri untuk buat sesuatu yang berbeza dari selalu. YA memang cerita aku nampak klise, tapi itu saja yang aku mampu buat. ramai kawan kata cerita aku klise dah biasa orang buat, ada juga yang menyumbang idea. namun itu bukan menjatuhkan semangat aku, aku lagi lebih berusaha supaya cerita ini nampak cantik dan tersusun. susah nak buat cerita ala-ala drama dalam masa 10minit.. tapi i do my best k. Rabu nie picthing idea depan En Dzul :) wish me luck k. Hope cerita aku terpilih dari 20 cerita yang akan picthing nanti.

*****************************************
Matamu bibirmu
pipimu dan juga senyummu
membuat aku lebur
hanyut di dalam ghairah
kernamu

Tubuhmy harummu hatimu
OH semua aku mahu

inginku gigit-gigit cuping telinga kecilmu
luahkan perasaanku
dan membisikkan aku cinta kamu

Hadiahkan asmara di setiap pagi harimu
dengan harapan agar kau tahu
semoga kau tahu.. ku gilakan mu

Auramu pujuk rayu hatiku
sering bergoncang jiwa ini
siang malamku gundah
tiada melihat wajahmu
ku rindu

*****************************************


Ombak rindu - Harris Idola Kecil 3

sedap gak budak nie punya suara, suara dah pecah. besalah dah besarkan.. :) bila aku dengar lagu nie aku mesti ingat seseorang. dia macam biskut, kejapa ada, kejap takde. sampai sekarang aku tak tahu apa yang di lakukan, apa perkembangan terbaru dia.. ermmm... tapi aku sentiasa doakan dia kekal bahagia dan sukses dalam bidang yang di ceburinya.

*****************************************

Jika malam masih lena,
masih ada mata terbuka,
mencari di mana bulan bertapa,
mengira bintang setia mendampingi bulan yang leka..

angin malam menghembus lembut di pipi,
terasa hembusan nafas menusup masuk ke liang roma,
terasa ada belaian pada badan,
menunggu sesorang datang,
dalam kelam malam,
disaksikan bintang kisah cinta melakar lena yang panjang.

Jika dulu dia menghilang,
kini muncul membawa perkabaran,
hanya senyuman yang mampu aku berikan,
pada kisah cinta yang semakin renggang,
tiada lagi sayang pada ruangan hati yang makin menghilang.

*****************************************

No comments:

Post a Comment