PENANTIAN




The Making Of "PENANTIAN"

pada hari sabtu yang lepas, aku bersama team Penantian production telah menjalani pengambaran di stesen komuter RASA untuk shooting shortfilm irfan yang di beri tajuk "PENANTIAN". cerita nie berkisahkan tentang adik beradik kembar, aku pun tak berapa nak tahu sangat cerita nie. aku hanya menjalankan tugas aku saja sebagai budak the making of..

hari pertama shooting, 24jam berkerja. mana tidaknya.. calltime pukul 6pagi habis shoot pukul 6pagi. memang 24jam berkerja. PeTA punya pasal. apa tu PeTA?? PeTA tu Penilaian Tahun Akhir bagi pelajar yang dah nak graduate kat ASWARA. jadi memang boleh gila la time PeTA nie.. :)

lepas stesen komuter kami pergi ke Hospital Ukay Perdana. hospital yang biasa drama atau filem buat. kesian krew kepenatan. esoknya calltime kami pukul 4petang, shoot di ASWARA je. kesian aku tengok dorang. tahun depan giliran aku pulak.. macam mana rasanya ye. doakan aku ye kawan-kawan :)


gambar yang ditangkap semasa shooting
hope korang enjoy...
bye3...

No comments:

Post a Comment