selamat bertemu. SELAMAT TAHUN BARU

Hye kalian,

lama sungguh aku tak berblog, hampir berbulan-bulan..
ermmmm....
aku tak tahu hendak menulis apa,
masih sama kehidupan aku seperti dulu..
cuma kehidupan kali ini penuh kesibukkan mengejar impian..

pada kalian yang sudi baca blog aku,
aku ucapkan terima kasih,

pada kalian yang bertanya bila blog mahu di update,
maaf buat kalian tertunggu-tunggu..

aku masih tiada cerita mahu di kongsikan...
apa pun aku sekarang aku sedang bersungguh-sungguh untuk menyiapkan 2 cerita..
filem pendek dan skrip filem..

aku cuma mahu kalian doakan aku sukses selalu...
jika ada cerita akan aku sampaikan buat tatapan kalian :)

Jumpa lagi kalian semua....

sebelum aku lupa : 
sama-sama sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah Izwan Pilus yang baru meninggal dunia 2 hari lepas. semoga rohnya di tempatkan di golongan orang-orang beriman. amin...

No comments:

Post a Comment