GEMERSIK KALBU


Korang tengok tak gemersik kalbu? konfirm mana-mana perempuan yang kat luar sana tak lepas tengok cerita nie kan, apa taknya BEST GILER KOT!!!! lagipun cerita nie ADAPTASI dari novel GEMERSIK KALBU ditulis oleh Anis Ayuni. novel dah best inikan pula bila di visualkan, bagi aku jalan cerita padat. konflik cukup bagus, yelah bila nak visualkan kena terangkan pada penonton dengan lebih details kalau tak banyak yang berkomen-komen kan.. HEHEHE.. apa-apa pun Hero dan Heroin cerita nie memainkan peranan yang sangat bagus. Gud job. sumpah aku terhibur dengan telatah Aqasha. jatuh cinta ;) BEST!!!

p/s: aku nak sangat lelaki macam Sufian :)

 Hero Gemersik Kalbu
dia sangat kacak dan sweet dimata saya
orang yang aku suka macam dia..
bila pandang Aqasha teringat dia..
;)

Hero dan Heroin Gemersik Kalbu
sumpah sweet!!!!!

No comments:

Post a Comment