10.11012

10.11.12

indah tarikh nie bukan, namun tidak seindah hati dan fikiran aku saat ini. aku terlalu memikirkan dia sedangkan dia tidak langsung memikirkan tentang aku. mana tidaknya dia langsung tidak ambil tahu tentang baik sakit aku, perasaan aku dan juga hati aku.

sebenarnya aku sudah cukup letih mahu mengejar cinta dia, sepertinya aku dilihat terhegeh-hegeh dengan dia. jika dia tahu perasaan cinta ini untuk dia, alangkah bagusnya jika dia menerima seadanya.. :'(

aku sudah penat menanti jawapan yang pasti,
kini aku nekad untuk mengundur diri..

bila di fikirkan semula, aku rasa aku menunggu sia-sia, ia aku berani kata begini kerana aku tahu dia bukan untuk aku, dan dia sudah memiliki seseorang yang baru. mungkin... arghhh aku tidak kisah!! aku sudah mula boleh menerima takdir yang telah tuhan tuliskan untuk aku. mungkin aku dan dia ditakdirkan bersahabat baik.

aku mula tenang bila sudah meluahkan segalanya walaupun hati aku susah mahu menerima keputusan ini. takpe masih ada yang lebih baik menanti.

aku cuba untuk melupakan,
penat mengejar dan mencuba..
dan biarlah aku tidak lagi merasa cinta dia..

itu lebih sempurna tanpa dia..

No comments:

Post a Comment