filem pendek

hye kawan-kawan, aku nak promote filem pendek aku dan teman-teman sekuliah. projek nie kami buat untuk subjek Bengkel Produksi. dimana kami pelajar filem harus menyiapkan satu produk filem pendek mengikut story yang telah dipilih oleh pensyarah.

terdapat 3kumpulan yang terdiri daripada pengarah, pengurus produksi, pengarah seni, audioman, sinematographer dan editor. setiap kumpulan harus menjalani PRE PRO seterusnya PRODUCTION dimana shooting dijalankan dan akhir sekali POST PRODUCTION bahagian terakhir produk dimana setiap footage diedit.

untuk kumpulan aku, kami memberi sepenuh komitmen dalam proses awal hingga akhir siap produk. hasilnya kumpulan kami telah dipuji oleh dekan dan pensyarah dan juga panel yang datang untuk sesi mini viva. pada kalian yang ingin menonton, kami akan adakan tayangan tarikh belum ditetapkan. apa-apa aku akan update pada kalian ya.


 

ini filem pendek kumpulan kami yang bertajuk "FRAME" arahan Syakira Pauzi, PM Aliff Shahuddin, Pengarah seni Eeka Azmi(aku), sinematographer Yasran Aiman, audioman Syahmi dan Editor Hafiz Akmal.. 

kisah entang seorang photographer yang membunuh untuk mendapatkan gambar yang mempunyai cerita pada setiap gambar yang diambil namun kerjanya dihidu oleh ben rakan sepejabatnya. bagaimana ia terjadi dan apa kesudahannya.. saksikan FRAME akan datang. hope anda terhibur.

 

ini pula arahan Eric fuzi dan teman kumpulannya. filem pendek yang bertajuk inses(sumbang mahram). kisah tentang seorang remaja lelaki yang obses pada video porno dan telah kantoi oleh kakaknya sewaktu dia leka menonton video lucah. akhirnya dia menyimpan dendam untuk merogol kakaknya. adakah ia akan terjadi?? saksikan INSES lakonan fimie don..

No comments:

Post a Comment