Lumpur hitam

Bila aku fikir kamu, aku terawang awang dalam dunia khayalan tapi sedarkah kamu yang aku memerlukan kamu dalam jiwa aku? itu apa yang kamu tidak tahu sebaliknya yang kamu tahu adalah sekeping hati yang terlalu buat-buat tahu dan mahu terus bersama kamu sedangkan kamu tahu yang aku bukan si permpuan penagih cinta yang kamu kedekut untuk kamu berikan pada aku.

tidak mengapa, kamu sedar apa yang kamu lakukan sedangkan aku hanya terus menanti dan menunggu. kamu suka sebegitu kerana kamu punyai rasa egois yang tinggi kerana permata mengejar batu biasa, itulah kamu.

sememangnya kamu lagi bodoh kerana jauh dan cuba melupakan aku sedangkan aku berusaha memberi sesuatu pada kamu, kebahagian yang kamu impikan selama ini. ini bukan omongan kosong tapi omongan dari hati aku yang ada sedikit rasa kesal dan geram atas perbuatan kamu yang gila dan terlalu menjaga maruah itu.

apa lagi mahu aku lakukan, korbankan, sedangkan kamu seperti raja menghulur kaki untuk aku jilat. kamu tidak pernah rasa mahu menyambut tangan kotor ini untuk kamu bersihkan dan pegang dalam kepanasan haba tangan kamu. itu yang aku mahu. tapi kamu...

biarkan segalanya dalam kenangan dan tiba masa untuk aku pula lupakan dan kamu jangan lagi mencari dimana aku. moga kita tidak lagi bertemu lagi. itu doaku yang terakhir untuk kamu.

FA semakin aku lupakan..

No comments:

Post a Comment