da best wall post :)

macam selalu aku bila aku bukak fb mesti aku akan baca wall post kawan-kawan aku. maklumlah macam-macam ragam kawan-kawan aku. semuanya banyak yang beremosi. haha. bila aku baca wall post kat fb nie, buat aku senyum sorang-sorang. mana taknya ada tu tulis mengarut-ngarut, ada pulak yang post pasal cinta. kelas ko maria. haha..

masa tengah aku baca wall post dorang, aku tertarik dengan wall post kak elin. wall post dia buat aku tersenyum dan berangan sekejap. nak tau apa dia tulis..

 WALL POST KAK ELIN :
Boy : I wanna be a superhero, guess my name. 
Girl : superman? batman? ironman? 
Boy : *smile* No...Yourman.." 
bila aku baca wall post nie, aku suka giler. yela aku kan berjiwa cinta. apa saja bab cinta, ayat-ayat cinta aku mesti akan suka. indah bahasanya. 
sweet kan...... :) 

*sape yang tak suka jangan banyak bunyi. DIAM!!!

4 comments:

  1. style la yg nie eeka...simple tapi terkesan di hati den ni haaaa....den nak poe nangis la nie...hahahaha

    ReplyDelete
  2. simple tp mendlm maknanya kan anip . haha . tangkap leleh .

    ReplyDelete