SUPERHERO

okeh macam yang korang tau aku nie peminat setia REMY ISHAK kan, tapi asal tetibe aku letak gambar mamat nie eron aziz. ermmmmm.. sejak aku tengok dia berlakon dan sejak nama dia makin disebut-sebut, aku mula jatuh minat pada eron aziz nie. kira die 2nd hero aku la selain remy ishak. 

siapakah superhero korang?

jawapan aku:

  1. my abah la. superhero sejak 23tahun yang lepas. luv u abah azmi.
  2. jatuh no 2, si remy ishak la. walaupun dia hitam legam tapi bagi aku dia menawan, cool. luv u abang amad.
  3. ala ketiga mesti korang tau siapa lagi, mamat kat gambar atas nie la, eron aziz. minat separuh mati muka dan badan dia. hehe. hensem siotttt!!!
  4. yang ke 4 belom ada lagi.. mayb hero aku bakal suami aku kot.. haha. tettttttt..
*merepek disiang hari sambil makan kerepek.

No comments:

Post a Comment