sambutan bufday ain dan bola sepak

kisah ini tentang semalam (28/7/201)

BUFDAY AIN CHELSEA

semalam adalah hari lahir kawan aku, ain chelsea atau nama sebenarnya ain fatini. malam hari lahirnya, kami satu rumah sudah awal-awal wish. malam tu ain dapat call free, habis semua member-member dia call termasuklah si erul. memang teruja la bila bercakap dengan erul, yelah si erul nie kuat bercakap, macam-macam topik kitorg borak. aishhh.. lama tak jumpa dia sejak dia masuk AF9 dulu. alhamdulillah dia masih kenal kami lagi, kalau dia tak kenal memang kena sekeh r dengan aku. :)

malam tu juga si shahrin call aku bagitau plan nak kenakan si ain nie. dia soh aku bawa baju spare untuk ain, macam biasa la ada acara yang dirancang. pagi tu, aku dengan gopoh-gopoh masukkan baju ain dalam beg, kata aku.. aku nak balik klang, padahal dalam beg plastik tu baju dia, bukan baju aku. dia tertipu disitu.. HAHAHAHA...

selepas kelas bangsawan, kami mulakan plan. kek dah beli, share duit 1 kelas. masa kami tengah meeting KSP(kilang skrip production)  amin dengan syed keluar kelas ambil kek. habis meeting, apa lagi kek dibawa masuk.. ain meniup dengan hajat dia akan KURUS tetapi.... korang rasa apa??

ain telah dibaling tepung dengan banyaknya.. habis satu badan dia penuh tepung!!

HAHAHAHAHA.. aku pun join r, tapi aku pun kena baling gak. MENCIK!!! haha.. kelas kotor, si shahrin dengan syed kemas. 

-inilah kek yg dibeli oleh kami-
-selamat hari jadi ain-

lepas sambut bufday ain kat aswara, kami satu kelas gerak ke dataran merdeka untuk menyaksikkan bola MALAYSIA vs SINGAPORE. time tu ramai giler orang kat dataran, memang semuanya bersemangat. siapa lagi kalau bukan kita yang sokong harimau malaya!!

walaupun harimau malaya kalah ditangan singapore, tapi pada aku harimau malaya dah buat yang terbaik untuk game nie. harimau malaya perlu memasang strategi baru untuk game akan datang. semoga harimau malaya sukses!! GO HARIMAU MALAYA BOLEH!!!

No comments:

Post a Comment