majlis nikah along ida

 inilah pelamin akad nikah along ida..

kalau korang nak tahu pelamin nie bukan untuk bersanding ye, tapi untuk majlis nikah SAHAJA. nikah pun ada pelamin tau, memang class giler along ida. yela sekali seumur hidupkan so semua majlis nak nampak GLAM. :) kalau korang nak tahu majlis bersanding buat selepas raya, so nie dah kira besar-besaran lah majlis akad nikah, siap pelamin belum lagi majlis bersanding.

aku nak kongsi gamba dengan korang. enjoy k..
photographer & edit : eeka azmi :)



gambar along ida dengan suami dia.. :)
harap kekal selamya.. aminnnnnn....

inilah barang hantaran belah laki dan perempuan..
*psttt.. banyak hantaran sebenarnya, nie je yang aku dapat tangkap..

*barang mahal dowh. CEMBURU aku. hehe..

cantik kan hantaran berbentuk rumah sebijik.
dapat hantaran rumah, memang menangis wooooo..

*hantaran nie dibuat masa malam sebelum akad nikah.

yang ini pulak anak buah aku, anak abang fie..
sebelah tu adik aku..(muka bosan layan dhani) :)
namanya ARDHANI aka dhanie..

*kalau korang nak tau budak ni baru umur 2tahun, tapi tak reti duduk diam, asyik membebel pastu lasak giler. dia nie klon mia sarah la. filem sekali lagi lakonan mia sarah semua dia tiru bulat-bulat. paling aku suka bila dia buat mimik muka dan ayat mia dalam filem sekali lagi "lepaskan dia..."

 *nie jelah gambar yang aku boleh aku tunjuk..
*malas nak upload banyak-banyak.. hehe (pemalas!!)

aku nak kongsi cerita masa akad nikah, paklong aku akad nikah untuk anak dia. masa pak long aku cakap "aku nikah kan di kau dengan anak aku roskhalida bt roslan dengan mas kahwin...." paklong aku agak tergagap-gagap masa lafaz nikah tu sebab paklong aku sebak. jatuh air mata seorang ayah. aku yang dengar pun turut menangis(aku tak boleh tengok orang nangis, bukan cewek k).. tapi yang aku pelik, along ida steady je. tahan nangis kot.. hehe..

paklong aku kata dia sedih sebab 36tahun besarkan along ida, lepastu kena lepaskan kat seorang lelaki yang akan jaga dia, suami dia. sebab tu dia sedih. time aku macam mana pulak kan. aishhhh.. sob..sob..sob..

lepas majlis nie, kami semua layan bola. harimau malaya lawan liverpool. riuh rendah satu rumah macam kat stadium. hope korang enjoy.. baiiiiiii...

No comments:

Post a Comment