Dialog menyentap jiwa

Situasi : Di perkarangan lot parking
Masa : 5 petang
Watak : Gadis A, Jejaka B dan Jejaka C

jejaka C dan gadis A berjalan melalui perkarangan lot parking, lalu di sapa oleh jejaka B..

Jejaka B : Eh korang nak pegi mana??
Jejaka C : Takde pegi mana la, nak pegi makan kat cafe.
Gadis A : Ko plak nak pegi mana nie??
Jejaka B : Nak ajak korang makan sama-sama dengan aku la. aku takde membe..
Gadis A : Weh aku bengang la dengan budak kelas kau!!
Jejaka B : Siapa??
Gadis A : Adalah mana leh bagitau.
Jejaka B : Orangnya macam mana??
Gadis A : Kulit sawo matang macam kau, tinggi.
Jejaka B : Ape dia dah buat kat kau??
Gadis A : Dia dah curi barang aku!!!
Jejaka B : Apa dia??
Gadis A : Di dah curi hati aku. nak wat macam mana skang!!

Jejaka B yang mendengar terus bengang. bengong betul kata-kata itu. HAHAHA!! Jejaka C dan Gadis A ketawa melihat keadaan jejaka B.. wink*

No comments:

Post a Comment