KERTAS


Kelas asas lakon tadi aku kena terangkan tentang 'kertas'. Pada korang apa yg ada pd kertas ye. Ramai terkejut bila aku katakan pada mereka kertas ini aku bagi pada seseorang yg pada ketika itu aku ingin memilikinya. Hahaha!! Cerita ini aku reka semata-mata. Aku cerita pada mereka, kerana kertas ini lah cinta kami bersatu. Ada apa dengan kertas kosong??!! Pada aku, aku bagi kertas kosong bersebab. Sebab ketika aku bagi kertas itu pada seseorg yg aku minati, aku ingin die tahu suatu hari nanti kertas ini akan di isi dengan coretan cinta kami. Ketika itu kertas yg kosong akan bertukar menjadi kertas berwarna-warni. mungkin bagi mereka kertas yg kosong itu tetap kosong, tapi pada aku.. kertas yg kosong itu harus di lihat melalui mata hati. Dari situ kita boleh melihat kertas itu berwarna-warni.. Renungkan la..

No comments:

Post a Comment