Raya.. Rindu..

Apa pengertian raya pada aku??
Kali ini aku benar-benar tidak merasa keindahan "Aidilfitri"..
Ermmm... Entah lah!!
Aku serabut memikirkan itu ini,
Sehinggakan raya aku berlalu tanpa kesedaran..
Hati aku terbang jauh memikirkan DIA..
Namun aku tahu, dia hanya ilusi fantasi aku saja..
Tiada kata dua.. Dia hanya khayalan semata-mata..
Tapi aku.. Apa Niee!!! 
Perlu ke aku fikir pasal DIA?? Sedangkan dia gembira disana..
Ermmmm.. Mengelamun lagi aku..

Kawan..
Aku rindu korang semua..
Aku rindu kebahagian kita semua..
Aku rindu gelak tawa kita..
Aku rindu pergaduhan manja kita..
Abey, Munir, Ummi dan Ijie..
Aku nak korang tahu.. Aku sayang korang..
Tiada siapa mampu ambil korang dari aku..
Aku perlukan korang utk perjuangan aku..
Yg belum selesai.. Korang tulang belakang aku..

Wanabee..
Rindu riuh rendah bilik kita..
Walau kita selalu di boikot oleh BLACKY..
Namun kita tetap sama-sama kan..
Aku rindu korang..
Aku rindu nak makan maggie dgn korang..
Aku rindu semua yg kita lalui..
Nad, Asean, Ain, Anith, Wanie, Ying, Edd, Ummi..
Aku nak kita sekeluarga tetap bersama..
Sampai bila-bila..

Kau..
Yg baru ku kenali,
Walau hanya senyuman yg kau beri..
Cukup buatku bahagia..
Aku betul-betul sudah giler dengan kau..
Walau kebahagian seketika, namun aku puas..
Kerana ada nya kau di hati aku.
Kau perlu tahu..
Akan ku korban segalanya demi kau..
Kau indah dimata.. cantik dihati..
Kau telah curi cinta dalam hatiku..
Kau.. :)

No comments:

Post a Comment