sampaikan salam

Angin aku benar-benar ingin memilikinya,
Awan aku ingin memluk dirinya,
Pantai aku masih setia menunggu cintanya,
Pasir aku bagai terpukau melihat senyumannya..

Jika benar ini dinamakan cinta,
Aku rela berjuang demi sebuah jiwa,
Yang sudah lama aku matikan..

Angin yg sentiasa berlalu pergi,
Khabarkan pada dirinya yang aku benar-benar rindukannya,
Ingin sentiasa berada disampingnya,
Selalu di depan matanya..

Awan yag sering berarak pergi meninggalkan aku,
bawalah kasih ini pergi,
Utuskan padanya.. yang aku benar-benar kasihkan dirinya,
Sentiasa memikirkan dia.

Pantai yang setia menunggu ombak,
Layarkan coretan ini padanya,
Inginku nyatakan pada dia.. aku setia menunggu cintannya,
Walau ku tahu ia hanya angan-angan belaka..

Pasir kau halus bagaikan cintaku,
Yg sentiasa memberi kehalusan pada jiwa,
Untuk aku serahkan pada dirinya..

No comments:

Post a Comment