exam asas lakon ! TERBAIK ! rindu giler !

*aku dengan mamad my husband dalam teater ROUNDABOUT*

aku sebagai ISTERI dan mamad sebagai SUAMI . kisah nie sangat konflik pada permulaannya.. hehe.. ramai terpaku melihat lakonan mamad.. korang nak tau nape? yela bila mamat lempuk jd suami sejati, semua berubah.. aku yg berlakon nie, jgn cakap la.. terkaku aku lihat kejantanan die.. hehe.. aku enjoy giler belakon dengan ko mamad.. ko hebat sebenarnya, yang penting kita paling meletop kan!! lagi-lagi adegan tampar tu.. cik kema pon terkejut.. gud job mamad :)


 
antara aksi kami ketika lakonan :)

kelas asas lakon(elektif) 2010/2011

seronok sangat bertemu korang semua . mesti pasnie masing-masing bz dah tak dapat nak meet lagi kan . rindu kat cik kema . hehe . cik kema da best .. pada kawan yg lain gud luck untuk teruskan perjuangan sem depan . korang terbaik wok ..

setiap pertemuan ada perpisahan, sesungguhnya kenangan ini tak kan aku lupakan, aku rindu suasana kelas cik kema . rindu dengan semua orang , rindu dengan gelagat korang . arghhh ! aku harap kita akan jumpa lagi sem depan . rindu weh .. korang rajin-rajin dengar lagu INSTRUMENTAL SEPI . nanti korang akan ingat kat aku . hehe .. rindu giler !

No comments:

Post a Comment