pengembaraan dunia


Hari nie pengembaraan aku di alam realiti sangat menarik . mana tidaknya , awal pagi lagi kelas pengurusan produksi hanya sekejap saja . jadi tak perlu duduk lama-lama mendengar syarahan cik azlim . ermmm .. aku menarik nafas lega , fuh ! kelas dah takde , jadi hanya tunggu exam pulak . ermmmm .. sebenarnya aku nak citer pasal lain , aishhhh ...

okeh balik semula kepada pengembaraan hari nie , dari pagi tadi aku terasa sangat indah . duduk di cafe , kesemua yang aku suka ada . eh kesemua ? macam ramai je . adalah dua tiga orang yang aku suka . hehe . dan tak pernah aku nampak abang ujang lepak cafe , tapi hari nie . hehe . rezeki tuhan nak bagi aku jumpa dorang . tapi ada juga kejadian yang memalukan . haha . bila pikir balik , rasa nak maki je . tapi bila pikir  2 3 kali rasa kelakar pulak . ermmmm ....

tadi masa makan kat tebing , nisha ada tegur aku . die kata aku tengah merasai cinta yang sangat mendalam . yeke ? mayb kot . tapi pada siapa ? sebab ramai sangat yang aku cinta .. hehe . mayb someone yg sangat unik , yg semua orang tak tahu aku suka dia . HAHAHA ! suka dalam diam . boleh kan .. yela mana-mana budak yg aku suka , mesti aku bagitau membe aku . tapi dia nie .. aku tak bagitau sesiapa pun . hanya tunggu waktu dan ketika saja . :)

okeh itu je yang aku nak ceritakan . hari nie bersamaan 23 / 11 / 2010 . like :)

No comments:

Post a Comment