lelaki pujaan abang amad

AKU nak TENGOK NUR KASIH THE MOVIE!!
tapi sibuk tak dapat nak pergi tengok.. HUH!!
takde sape nak teman :(
duit tengah kering takde sape nak belanja :(
mengeluh lagi.. HUH!!
nak tengok REMY ISHAK!!

bila bangun tidur pagi tadi tiba-tiba teringat kat abang amad. rindu kat abang amad, hampir setahun tak jumpa dia, tak borak-borak dengan dia, tak gila-gila dengan dia. HUH.. sedih, rindu lagi-lagi filem Nur Kasih The Movie dah keluar. lama betul aku tak ambil tahu pasal abang amad, tahu-tahu je sekarang sakit. kesiannya abang amad bertongkat, tapi walau bertongkat pun dia masih kuat tau. KATANYA.. hehe..

-abang amad bertongkat-

sejak aku masuk aswara, aku dah mula sibuk jadi macam mana nak ambil tahu pasal abang amad. aku hanya dengar-dengar orang bercerita tentang dia je. baru-baru nie je aku contact kak azlin sebab nak ambil abang amad berlakon, abang amad kata dia busy shooting sampai bulan puasa so tak dapat join shooting tapi masih tak confirm. so aku harap abang amad dapat berlakon untuk shortfilm hafiz nanti. berharap sangat!! lama tak jumpa dia. haritu pun abang amad nak dvd sesat arahan aliff. abang amad berlakon, tapi sampai sekarang tak amik-amik lagi. tunggu jela, busy kot.

abang amad makin hari makin hitam. HAHA!! tapi tu yang manis, menawan buat semua wanita tergoda (mana wanita tak tergoda, DIAM jangan banyak cakap!!). abang amad dari dulu sampai sekarang tak berubah, style yang sama je, tapi tu yang sweet :) 

HENSEM kan abang amad!!
bertongkat nampak lagi style.. hehe

rindu sangat-sangat nak ketemu sama REMY ISHAK (mana yang tak tahu amad tu nama panggilan manja dia kat rumah).. bila dapat jumpa dia lagi macam dulu-dulu. aku harap dalam masa terdekat ni dapat jumpa dia, banyak benda nak story. dulu aku pernah cakap dengan dia nak masuk ASWARA, dia kata BAGUS!! dia suruh belajar rajin-rajin, rindu masa lepak dengan dia. sekarang dia dah ada kekasih, semoga dia bahagia dengan pasangan hidupnya TIZ ZAQIYAH. amin. abang amad always in my heart!!

No comments:

Post a Comment