thor da best movie !

seronoknya hari nie. apa yang seronok sangat ye!! hari nie kuar tengok movie dengan syasha, eric, manja, jai dan mamad. tengok movie thor. terbaik siot citer tu, apa yang buat aku rasa seronok dengan cerita ni adalah CGI dan jalan cerita yang menarik.

pada aku cerita nie bagus dari sudut CGI dan art department. mana taknye tengok saja la custom yang dorang pakai, mak aih gempak giler. walau simple tapi nampak menarik dan kita percaya yang diorang orang angkasa. untuk special makeup pulak memang terbaik. makeup raksasa memang nampak mengerunkan. kita yang melihat jadi takut, takut dengan rupa yang hodoh. 

paling gempak sekali adalah set dorang. giler babi r! terbaik aok! aku tak tahu apa yang designer dia fikir sampai mampu buat set yang unik dan cantik. memang aku kagum giler. kalau dari sudut kamera aku tak reti sangat nak komen. apa yang aku nampak shot sangat menarik, paling penting stail giler. 

apa-apa pun tak rugi aku bayar maha-mahal sebab nak tengok citer nie. lagipon hero dia hensem. hehehe :) pada sesapa yang tak tengok lagi movie nie, HARUS tengok. memang tak rugi!!!

best giler!!!

No comments:

Post a Comment