hitam itu menawan

semalam aku dan ain follow shooting senior kitorang. kali ni cerita fendy yang direct, tajuknya "1 tandas". tema 1 malaysia la katakan. hehe. seronok shooting dengan dorang, happening. walaupun panas terik shooting tetap berjalan dengan lancar. alhamdulillah.

-crew dan pelakon (ain yg snap pic nie)-
 
 -naim, ain & fendy-

-lynn & jiman-

"aku makin hitam sejak balik dari langkawi"

sebelum aku ke langkawi aku follow shooting jiman. masa shooting jiman tu memang aku dah hitam sebab shooting tengah panas. lepastu terbang ke langkawi, bertambah-tambah hitam. sekarang nie follow shooting fendy makin hitam. dah macam dayang senandung. hahaha :)

"budak filem tak hitam jangan dipanggil budak filem"


betul la kalau dah namanya budak filem mesti hitam punya. shooting tengah panas, berpeluh, busuk. kalau nak putih dan kekal cantik jadilah budak tari tak pun budak vokal. pasti akan cun sentiasa. hehe.. aku seronok jadi budak filem. aku seronok hitam! ;p

"hitam takde dah lelaki nak ngorat..huhuhu"

sedihnya aku dah hitam laki dah takmo ngorat! eh selama ni aku memang dah hitam pun memang takde nak ngorat pun. eh lantak la laki nak ke tak nak ada aku kisah, terima seadanya okeh. HAHAHA.. lalalala~~

No comments:

Post a Comment