senang sangat!

aku baru habis exam REKAAN PRODUKSI I, setangah jam je dalam dewan EXAM dah KELUAR. bukan aku sorang je yang keluar, kesemua budak-budak kelas aku pun keluar juga. SEBAB?? sebab soalan senang, apa yang aku study semua masuk. alhamdulillah sebab semasa jawab soalan tadi takde masalah yang timbul. memang TERBAIK lah!! :)

sekarang hanya tinggal dua paper. editing I dan audio I, hope aku dapat jawab dengan baik seperti paper-paper lepas. lepas habis exam BEBAS!! yahoooooo!!

-----------------------------------------------------------

sebelum exam aku dan budak kelas lepak-lepak sambil study, masa lepak kami terbuka cerita tentang aqmal. hafiz kata aqmal dah sihat sikit berbanding dulu. alhamdulillah, aku doakan dia makin sihat hari demi hari. amin. semoga dia tabah dan kuat.

No comments:

Post a Comment