shot shooting bershooting menyunting..

malam nie aku rasa sunyi je walau keadaan sekeliling aku sangat riuh rendah dengan bunyi bising kawan-kawan aku. kami berkumpul di ASWARA untuk ke Genting, shooting bengkel produksi. aishhhh... puasa pun masih berkerja. seronok juga dah rasa macam rombongan. HAHAHA. :)

walaupun bising, aku rasa sunyi sangat. entahlah kenapa eh? memikirkan sesuatu, mayb masa depan aku. sebenarnya aku rindu saat-saat aku bodoh-bodoh masuk Aswara dulu. hehe, rindu jadi junior tapi sekarang bile dah jadi senior aku boring sebab junior semuanya sombong dan POYO. ada yang okey, okey. ada yang poyo, poyo sangat. lantak pi la, tak kenal lagi kot.tak kenal maka tak cinta. :)

eh tetiba rindu lah..

rindu memori lalu..

pagi nanti sampai genting aku nak shot video klip. khas untuk korang yang aku rindui..

aku sangat rindu..

dah jom gerak ke Genting.. Time : 2.30pagi

Shooting Video Klip Alyah - Kisah Hati.

pst** aku direct, aku pelakon *giler glamour* :)          in mood sedih :(

2 comments: