Dia berbaju melayu hitam

Bila mood menulis datang, banyak yang bermain difikiran..

dari mana aku mahu mulakan ya..

Oh ya kisah aku bertemu dengan dia tempoh hari.

Sememangnya aku benar benar mahu temui dia, bila sudah bertemu banyak benda yang kami cerita. Cerita mengenai segalanya, cumanya hati dan perasaan itu belum lagi di kisahkan. mungkin masing masing segan dengan perasaan yang timbul atau sememangnya aku saja yang merasai perasaan ini?

Tidak mungkin..

Aku tahu dia juga merasai apa yang aku rasai. kami sama sama merasai perasaan satu itu. tapi aku masih belum mampu untuk beranikan diri memberitahu.

kisah aku ini aku ceritakan pada mama dan mama cerita pada abah. mama kata bagi hint kat si dia supaya si dia sedar yang aku menyayanginya. ermmm.. tapi mama..

Aku SEGAN!!! aku perempuan..

mama kata, perempuan tidak semestinya berdiam dirikan. sekarang zaman moden, lelaki atau perempuan semuanya sama. perasaan kalau di simpan lama lama boleh mati dalam hati. HAHAHAHA..

mama memang sporting.. ABAH..

abah hanya diam dan mempersetujui apa yang mama kata.

Eh awak kalau awak baca, saya mahu bagitahu awak.. SAYA SAYANG AWAK KETAT KETAT :)

haritu awak pakai baju melayu, serius awak sangat manis dan hensem. saya saja je tak mahu mengaku yang awak nampak segak sebab kalau saya mengaku awak segak tentunya awak kembang semangkuk. bila awak kata "Kau suka aku ya".. awak seronok,tapi waktu tu saya berdalih tapi sememangnya memang saya suka awak. 

Awak suka saya?

No comments:

Post a Comment