tiada apa yang boleh digambarkan

sejak idea aku tidak di sukai Dekan aku sendiri, aku bukan menjauhkan diri dari teman teman tapi aku terlalu rendah diri. cerita aku ditolak kerana ianya drama biasa. YA sememangnya aku tidak kisah jika idea ini ditolak tapi.. susah untuk aku ceritakan. 

SYUKUR

sesungguhnya aku bersyukur pada 3 insan yang sealu memberi semangat pada aku. 

a) Shuhaimi Zulkifli seorang pengkritikan dan peransang idea yang hebat pada aku. Dia membuatkan aku membuka kembali otak yang tersepit dari kegagalan lepas. 

b) Abang Adam. Terima kasih abang sebab selalu bertanya tentang PeTA saya, terima kasih kerana beri saya idea baru, terima kasih kerana sentiasa menasihati saya, terima kasih kerana sentiasa bersama saya sepanjang saya keseorangan dan terima kasih dengan gelak tawa abang. cukup buat saya gembira dalam kepahitan.

c) Orang terakhir ini yang banyak beri aku kata kata semangat, yang selalu mengambil berat tentang aku, sentiasa bebel menasihati kedegilan aku, walaupun kadang kala ia tenggelam timbul namun aku mengerti kesibukkan kerjanya. cukup bila masa terluang dia banyak menghabiskan masa dengan aku bertanyakan tentang study, tentang kawan kawan, tentang cinta, tentang hidup dan tentang segalanya. dia adalah sahabat baik, kekasih, teman bergaduh, teman gelak tawa. sesungguhnya dia adalah insan yang telah menakluki hati aku sejak perkenalan kami yang pertama. terima kasih Fayeed kerana sentiasa di samping aku bersama

walaupun aku merasa rendah diri, cukup ada mereka untuk pulihkan semangat aku kembali. Terima kasih juga pada Pinky dan Anith yang sering melayan kerenah aku. 

tanpa teman teman sebenarnya membuatkan aku lebih berdikari sendiri tanpa mengharap bantuan mereka. mereka hebat dimata aku, aku hanya seorang pelajar yang kuat berangan dan tiada apa yang istimewa.

Nukilan ini ditulis kala sedih :'(

No comments:

Post a Comment