Musuh SAMPAH!!

Bukan aku lemah,
Bukan aku tidak tabah,
Bukan aku tidak kuat..
Bukan aku.. Bukan aku.. Bukan aku..

Kekuatan mula di bawah ketidakwarasan,
Ketabahan mula terkikis dengan pisau tajam musuh,
Fizikal dan mental terus berusaha untuk tidak gila!!

Aku menyusur akal ke depan..
Melihat keadaan akan datang..
Membuang angan-angan sampah kelmarin..
Untuk aku melangkah Gah di sisi musuh yang mencaci..

Langkah ini aku susur penuh longlai,
Tiada pautan,
Penuh kesukaran..

Biar hati menangis sekarang kerana musuh jiwa yang kuat menghina,
Biar aku kelihatan lemah,
Biar mereka mentertawakan aku sepuas-puas..

Aku tekad untuk membunuh jiwa musuh yang suka menghina,
Aku tekad membidik hati musuh yang busuk,
Segalanya aku bertekad..

Musuh di keliling aku musuh paling SIAL!!!

No comments:

Post a Comment