SERABUT SIAL

Hari nie aku tidak boleh membuat kesimpulan tentang mood aku sendiri. apa yang sebenarnya aku sedang fikirkan?

KENING KIRI ASYIK BERGERAK TANPA HENTI DARI MALAM TADI HINGGA KINI..

kenapa agaknya YA?

aku sedih. sedih sebab apa? entah aku sendiri tidak tahu. fikiran ini sering memikirkan sesuatu, sesuatu yang aku tak pasti. pada luarannya memang aku sedang bergembira tapi dalamannya. aku runsing memikirkan tentang sikap pelik aku kini.

aku sebenarnya sedang ligat berfikir tentang sesuatu.
sesuatu yang aku tahu dan aku cuba untuk membuang jauh dari pemikiran aku. tentang seseorang.

KENAPA aku sering TERINGAT tentang dia??

sedangkan dia.. NAMA aku tidak langsung bertakhta dihatinya inikan pula untuk dia memikirkan tentang aku di fikirannya. MUSTAHIL ini berlaku..

kerana aku terlalu berfikir, aku mula penat dan lemah untuk teruskan kerja-kerja yang tergendala. mana tidaknya, setiap hari aku akan fikir benda yang sama tentang dia. 

SUMPAH ini pertama kali terjadi dalam diri aku apabila aku benar-benar sayang seseorang dan tidak mahu kehilangan dirinya. 

seronoknya jika dia SEDAR!!

MAAF pada yang tertunggu-tunggu hasil nukilan dan kerja yang aku wajib lakukan, akibat ketidakwarasan berfikir kerja ini semuanya tergendala. MAAF KALIAN.

aku cuba menyiapkan satu persatu kerja, namun..

dia sudah berpunya agaknya. jika YA dia sudah berpunya, MAAF kerana menyimpan perasaan ini terhadap awak. perasaan ini tak mampu untuk di ikat. awak sering berlegar di fikiran saya.

MAAF.. MAAF..MAAF..

No comments:

Post a Comment