Sedondon Baju Kotak Kotak

"Aku masih terperangkap dalam jasad semalam
Aku masih trauma dengan kisah kelmarin"

Semalam : Diari cinta hati

Pertemuan semalam ada sesuatu yang tidak kena. mungkin kerana kami sama-sama penat dan terlalu banyak yang mahu di fikirkan. dia dengan kerjanya dan aku.. aku fikirkan apa sebenarnya ya?? PeTA, mungkin.. 

Syaitan   : Bila mahu dating masih ingat PeTA? 
Jasad      : itu bukan apa yang aku fikirkan!!
Syaitan   : Habis apa?! kau fikir dia? kau fikir apa!!
Jasad      : Sigh!

Malas mahu fikir, apa yang aku mahu ceritakan tentang dia yang seronok seronok saja.

Mula dari awal..
pertemuan antara kami semalam buat aku happy sebentar walaupun aku tahu dia gagahkan juga untuk ikut kemahuan aku. sesungguhnya aku kasihan melihat dia sebenarnya..

Aku sangat terharu bila dia sangat teruja menerima pemberian aku. sehelai baju kemeja yang ikhlas aku hadiahkan untuk dia. Baju Couple katanya :) aku seronok bila lihat dia happy, bila lihat gelak tawanya, bila lihat bebelannya. aku rindu segalanya tentang apa yang ada pada dia..

Baju kemeja yang aku beri itu terus ditukar si dia, nampak secocok kami. aku lihat dia tampan dengan pemberian aku, walaupun baju itu tidak kelihatan seperti baju mahal dia tapi cukup buat aku tersenyum apabila di memakai hasil pemberian dari titik peluh aku sendiri. aku mahu berkongsi dengan dia..

Sesungguhnya semalam buat aku bahagia walau sekejap cuma. jika dia tahu Aku benar-benar SAYANG kan dia. kalau dia tahu aku tak mahu kehilangan dia. kalau dia tahu.. itu semuanya kalau.. Sigh!

Mohd Farid B. Arshad : jika awak baca blog nie saya nak awak tahu Saya betul-betul ikhlas sayangkan awak, saya tak mahu kehilangan awak, awak musuh | sahabat baik | teman gaduh | kekasih | cinta hati dalam hidup saya.

-lelaki paling sombong di ASWARA. SUMPAH aku benci dia dulu!!-
Kini
♥ ♥ ♥

No comments:

Post a Comment