hari ini cerita semalam

aku baru saja balik dari tonton konsert AF9. aku pergi konsert tu sebab nak sokong kawan-kawan aku, erul n amir. apa yang boleh aku katakan persembahan dorang sangat hebat. buat aku teruja dan meremang bulu roma. suara dorang memang mantap, aku harap kejayaan berpihak pada mereka. kami bersusah payah untuk ke sana melihat mereka, semoga pengorbanan kami di balas dengan satu kejayaan yang sangat besar.

bila aku tengok hyrul atas pentas aku macam tak percaya itu dia. lain benar dia. aku suka sikapnya yang gila-gila dan suka terkinja-kinja. rindu pula kat dia.. ermmmm... apa yang boleh aku katakan aku nak kau jadi JUARA erul!!! kau mesti buktikan kau MAMPU... amir pun, kau humble sangat. tak pernah berubah. harap korang berjaya okey!! CHAIYOK!!
-vote 4 erul :)-

balik je dari konsert, aku sangat letih. esok mahu bangun pagi mahu pergi shooting. badan sangat penat, mata sangat mengantuk tapi demi kerja aku gagahkan juga. mungkin orang tidak tahu situasi aku, takde yang cuba fahami aku yang mereka tahu diri mereka saja. letih hidup dengan manusia sebegini. arghhh.. persetankan la mereka, yang penting aku hidup dengan kerja-kerja aku. tanpa mereka aku mampu berdiri!!!

aku termenung sekejap, ingat apa? entah fikiran kosong tiada apa isi dalam otak ni. mahu di isi dengan sesuatu tapi aku tak mampu.. kenapa? entah!! aku sedih pula ingat kisah ini, biarlah mereka tidak tahu apa yang aku aturkan. permainan masih berjalan cuma strategi dan cara bermain sudah di ubah menjadi lebih sempurna. aku senyum kembali.. aku penat sebenarnya. aku tidak mahu lagi bermain dengan permainan dan tak mahu sakiti hati aku sendiri kerana kekalahan aku yang BODOH nie!!

aku mahu berambus!! selamat malam!!

ahad : 2.40a.m. (143,143,143)

No comments:

Post a Comment