kisah hati hari ini ;(

sedih..

ENTAH LAH..

:((

sedih pasai pa? APA TAK TAU..

----------------------------------------------------------------------------------

aku cerita kisah hati hari ini okeh...

aku rasa rendah diri bila dapat tahu latar belakang orang yang aku suka. aku dengan dia bagai enggang dengan pipit, memang tak akan bersatu. lagipun taste dia terhadap perempuan terlalu tinggi, berbeza dengan aku yang tak berapa nak lawa dan agak.. KASAR!! 

walaupun kami mempunyai minat yang sama TAPIIIIIII....

dia tetap bukan untuk aku. dia terlalu KAYA!!! walaupun dia kaya, aku respek dia sebab dia tak menunjuk walaupun dia anak somebody. 

maybe aku biarkan saja niat aku berlalu pergi. mungkin ada yang lain menanti. TAPIIIIIIIII....

baru aku tahu :

dia seorang yang CEREWET!!!

sangat COMPLICATED dalam kerja..

NAMUN..

aku tetap suka dia..

maybe SAYANG..

CINTA.. tak akan!

TAPIIII.. :(

No comments:

Post a Comment