Malaysia student Asyraf Haziq brutality attacked then robbed in London

video nie tengah hot kat youtube!!

SEBAB..

rakyat malaysia kita di buli di London!! Fuck!! tengok jela..


Video nie tentang seorang student malaysia kena belasah kat London. London kan ada buat rusuhan, so mamat nie nak pergi beli makanan berbuka, alih-alih makan diri dia balik. dia dibelasah, dirompak! babi punya omputih tu, basikat fixie die ambil, pastu PSP dalam beg selumber dia curi. di sebabkan si Asyraf ni kecik dan dalam keadaan kesakitan yang amat sangat jadi dia hanya mampu memandang saja. kesian juga budak ni, omputih semuanya badan besar, dia badan kecik.

lagi kesian, asyraf kena jalani pembedahan sebab rahang giginya patah. ramai juga yang simpati dan menderma hampir RM 58,000. rakyat london yang tengok video ni, semuanya bersimpati dan kesal dengan sikap rakyat diorang. apa pun rakyat malaysia turut prihatin dengan kejadian yang menimpa asyraf ni. 

jadi pada student-student malaysia yang kat oversea tu, jaga diri baik-baik supaya perkara macam ni tak berlaku kat korang. bila dah jadi macam ni, memang parah la.

*pst : si asyraf ni dah jadi bualan mulut rakyat malaysia dan london. media london sanggup tunggu depan hospital untuk temuramah asyraf. popular tanpa sedar, tapi si asyraf ni katanya dia rimas jadi popular. hehe.. kalau video nie tak tersebar maybe kita pun takkan tahu apa yang berlaku kat asyraf kan. 

aku simpati dan turut berdoa semoga asyraf cepat sembuh dan baik-baik saja di sana. amin...

No comments:

Post a Comment