secret admire

Untuk pertama kalinya aku memberanikan diri aku untuk....

UNTUK APA????

APA YANG AKU BERANI SANGAT NI!!!

first time aku berkongsi dengan korang rahsia yang lama aku simpan..

MAHU TAHU???

baca nie(kalau malas jangan baca) :

aku suka seorang budak nie, lama dah aku suka dia. memang tak di nafikan dulu ramai yang aku suka, tapi suka tengok muka je tapi dia nie lain sangat. aku rasa dia tak lah hensem sangat, tapi pada aku rupa bukan ukuran, paling penting hati babe. hati tunjang utama.. (poyo) :)

kenapa aku suka mamat nie eh??

sebab muka dia memang muka lelaki melayu. kulit gelap-gelap, muka manis bila senyum paling utama dia stylo. hehehe ;p dia ada ciri-ciri lelaki idaman aku. dia minat sama dengan aku. aishhhh...


lama sudah aku minat kau..
sejak pertama kali aku tengok kau, aku asyik tersenyum je..
kau sweet sangat... aku nak berkawan dengan kau..

TAPI....

kau pemalu sangat..
aku takut nak dekat dengan kau..
kau baik, pendiam.. beza dengan aku..

*pst : kalau kau baca blog aku nie, aku harap bila kau jumpa aku.. kau tegur la aku eh.. sebab aku malu nak tegur kau. tak tahu :)

*MAAF JIKA ADA AYAT-AYAT YANG MENGELIKAN*

4 comments: