kemeriahan hari raya


HARI NIE HARI RAYA (30/8/2011)

so macam mana dengan raya korang hari nie? BEST??
opkos lah bestkan, mana taknya beraya bersama keluarga tercinta :)

alhamdulillah..
raya kali nie aku diberi nafas lagi dibumi ciptaanNYA..
dan aku berharap aku masih mampu beraya untuk tahun seterusnya bersama kalian semua.

MACAM MANA DENGAN DUIT RAYA??

tak sangka aku dah besar masih lagi dapat duit raya..
HAHAHAHAHA :)
al maklumlah aku kan belom berkerja, so masih ada peluang untuk kutip duit raya..

BERAPA DUIT RAYA DAPAT?

duit raya taklah banyak macam dulu,
lebih kurang tolak hitung adalah dalam RM xx.xx
tak banyak pun..
lepaslah kalau nak beli nai bungkus :)

alhamdulillah..
janji dapat duit raya kan..

************************************************

sebenarnya raya bukanlah untuk mintak duit raya, tapi pada aku adalah beraya bersama keluarga tercinta. time macam nie lah kita bermaaf-maafan, merapatkan yang jauh dan dekat, mengeratkan silaturahim yang terputus. jadi kesimpulannya raya tetap meriah walaupun aku dah takde atok dan nenek. hari nie aku gembira sebab dapat meraikan hari raya bersama keluarga dan sanak saudara. 

AKU ADA IMPIAN :)

impian aku..
errrr...er....errrrrr...
aku...
aku nak...
aku nak beraya..

APA!!!!!

aku nak beraya dengan REMY ISHAK sangat-sangat..

TAPI..

hanya dalam mimpi jelah.. :(

insyaallah kalau ada rezeki tak mustahil eeka.. :)
chill la..
(sedapkan hati)

************************************************

apa pun hari aku panjatkan kesyukuran pada ilahi,
sesungguhnya aku bahagia hari nie..

*hampir 3tahun beraya tanpa kekasih hati. erk? *motif

No comments:

Post a Comment