senior

lama betol aku tak update blog. bukan sibuk sangat pun, tapi sebab malas dan takde cerita yang best aku nak kongsi. aku br habis siapkan satu video klip, tapi video klip aku macam jahanam. tak best langsung dan TERUKKKK... malu seh bila orang tengok. aku direct aku belakon.

*pst.. if nak tengok video klip aku tunggu aku upload dalam youtube okeh!

ENTRI PANAS

aku minat seorang budak 'SENIOR'
dah lama aku usha, kitorang pun dah berkawan pun..

TAPI!!!!!!

dia seorang yang sangat, sangat, sangat PEMALU!!
macam mana nak ngorat kalau pemalu sangat :(

SEBAB-SEBAB AKU SUKA DIA

1. muka dia sweet sangat, muka lelaki melayu. kulit ala-ala remy ishak

2. dia minat sama dengan aku minat

3. dia pemalu dan lemah lembut (bukan pondan okeh!)

4. senyuman dia manis

5. dia suka pakai topi dan bercermin mata

6. dia taste aku

walaupun orang kata dia biasa, tak hensem tapi bagi aku dia ada daya tarikkan tersendiri. aku sebenarnya nak mintak tolong dia ajar aku sinematography sebab dia teror tapi aku MALUUUUU... malu tapi mahu! :)

harap kau baca budak kaca mata

kalau dulu aku minat lelaki aku akan terus terang, tapi dengan dia aku jadi malu. tak tahu kenapa. macam mana kawan-kawan aku nak mulakan langkah aku ni.. HAHAHA.. 

BIARLAH KAWAN DULU, EH MEMANG AKU NAK KAWAN JELAH!!

*pst.. nak berbuka dengan kau senior!!

muka kau macam SABHI SADDI.. BETUL!! iras-iras la :)

No comments:

Post a Comment