bahagia semalam

semalam aku hari yang paling bahagia buat aku. kenapa? biarlah aku sorang je yang tahu. :)

semalam aku tak sempat nak update blog, aku tak sempat nak berkongsi cerita, tak sempat kerana kesibukkan kerja. tapi aku sangat bahagia semalam. kisah semalam buat aku terbayang-bayang sehingga saat sekarang.

apa yang buat aku bahagia entahlah, mahu cerita.. tak perlu rasanya. kisah semalam buat aku merasakan sesuatu yang agak ganjil, sukar untuk aku tafsirkan. 

ternyata hari ini aku sudah gila, mungkin tiada siapa yang memerhati tingkah laku aku namun aku dapat merasainya. aku tersenyum taktala aku mengingati kisah itu... :)

aku berdoa semoga hari mendatang aku masih mampu merasai kebahagian semalam. mungkin sukar untuk aku luahkan apa yang aku rasa.. kini aku masih merasa debaran semalam.

aku bahagia.. :)

1 comment: