:)

kali nie aku nak bercerita tentang kerja aku. apa kerja aku? maksud aku bukan lah kerja bergaji tapi kerja yang aku suka buat. semalam aku tolong  budak PeTA filem, aisyah. apa yang boleh aku gambarkan "seronok+sangat penat". seronok sebab aku dapat blaja buat art department. buat set dan penat sebab dari ke pagi sampai tengah malam tak henti-henti kerja. best!!

hari nie aku ada shooting untuk projek membe aku. tolong-tolong pegang kamera je. penat semalam tak hilang lagi sudah bertambah penat hari nie. tapi pada aku, aku sangat enjoy sebab aku suka kerja yang aku buat sekarang. bila dah kerja penat-penat, ada yang tak puas hati dengan aku. kenapa?

entah la aku tak pasti kenapa masih ada yang tak puas hati dengan aku. mungkin diri aku memang sesuai untuk mereka mengata, mengutuk dan cakap sesuka hati tentang aku. namun aku berdoa agar mereka menerima balasan atas apa yang mereka perkatakan. aku insan biasa. 

biarlah hati ini aku seorang je yang tahu. bila aku rasa sedih, marah aku mesti teringatkan SESUATU! itu je yang buat aku tersenyum sorang-sorang. ermmmm... hari nie aku rasa tak bermaya sangat. bila tengok sesuatu aku tak bermaya, aku turut merasainya. kenapa? biarlah.. malas nak fikir. fokus pada apa yang aku harapkan "KEJAYAAN". study-study untuk exam akan datang...

No comments:

Post a Comment