suara hati


malam nie aku buka untuk dengar lagu nie. tiba-tiba aku tersentuh sangat-sangat. entah kenapa bila dengar lagu nie aku rasa ada satu perasaaan berbeza menyerap masuk dalam darah aku. entahlah... mungkin malam nie aku sedang berjiwa-jiwa. bait lirik lagu nie buat aku rasa tersentuh, dengan alunan lagu yang sedap menambahkan kesedihan yang aku rasai hari nie. mungkin pada kalian aku gembira, tapi hati ini tiada siapa mampu tafsir. entahlah.. aku bingung tentang perjalanan hidup baru nie, masih mentah untuk aku takluki dunia pembunuhan jiwa-jiwa manusia!!  aku meneruskan perjalanan kotor ini...

suara hati - apa yang korang fikir bila aku mula bercerita tentang suara hati? biar hati berkata bila jiwa sudah terbuka untuk bercerita. namun hanya orang terpilih akan aku ceritakan iaitu kamu!! mungkin awak.. entahlah.. aku biarkan...

No comments:

Post a Comment