tadi

sekejap tadi aku bertemu dia lagi. entah kenapa hati jadi sayu bila melihat dia. 

KENAPA??

bila melihat raut wajahnya aku lihat ada sesuatu bebanan yang cuba dia pendamkan. seperti ada satu tekanan yang amat berat menimpa dirinya. mungkin bagi sesiapa yang melihat mukanya nampak kemas tapi pada aku dari air mukanya nampak dia sedang berserabut, mungkin berserabut dengan kerja-kerja. matanya menunjukkan segala apa yang dia rasa. kasihan melihat dia..

sesungguhnya aku bangga, walau dia sedang mengalami tekanan namun dia masih sanggup menolong rakan-rakannya walau ketika itu aku lihat dia amat penat. mungkin.. aku kurang pasti. entah apa yang aku rasa sekarang? aku tak salahkan perasaan ni untuk mula mengenali dia, tapi dulu.. emmmm...

entah!! aku juga turut berserabut!!
bukan memikirkan dia tapi memikirkan masalah aku sendiri. tiada siapa tahu, tiada siapa mahu mengerti. biarkan aku duduk dalam ruangan kosong ini sendiri bersama khayalan dan mimpi yang penuh misteri!! 

selamat tinggal!! 

sesungguhnya aku rindu kau sinchan. kau hensem tadi!! TADI!! :)

2 comments:

  1. didalam mata kamu pula ku lihat satu kehendak dimana ada cita-cita yang cuba kamu kejar namun kamu seperti merasa sedikit gentar untuk mengejar serta melaluinya. huhu... komen hamba ini tiada kene mengena dengan post anda di atas. tapi itulah yg hamba lihat dlm matamu, disebalik taik mata ada kisahnya. huhu

    ReplyDelete
  2. terima kasih kerana komen bernas anda :)

    ReplyDelete